ترجمه مقاله پیشینه فرهنگی کارکنان چگونه بر تاثیر دورکاری بر استرس شغلی اثر می گذارد؟

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
ترجمه فارسی مقاله پیشینه فرهنگی کارکنان چگونه بر تاثیر دورکاری بر استرس شغلی اثر می گذارد؟ نقش فاصله قدرت، فردگرایی و باورها در مورد دورکاری، در قالب فایل Word، به همراه فایل pdf مقاله انگلیسی.

چکیده:
تحقیقات قبلی در مورد دورکاری و استرس شغلی یافته های مفید ومتناقضی گزارش کرده اند و اثرات غیرمشخص و ناکارآمد دورکاری بر سطح استرس شغلی و رفاه کارکنان را نشان داده اند. این مطالعه برای بررسی ومقایسه اثرات سودمند و ناکارآمد دورکاری بر استرس شغلی ، از تحقیقات دورکاری و نظریه ارزش های فرهنگی استفاده میکند و نقش تعدیلکننده پیشینه فرهنگی کارکنان )به عنوان مثال، فردگرایی و فاصله قدرت( را تحلیل میکند که انتظار می رود تأثیر پیشینه فرهنگی از طریق باورهای کارمند در مورد اثربخشی و انزوا اجتماعی ناشی از دورکاری بر اثرات دورکاری منتقل شود. اگرچه تحقیقات قبلی اثرات دورکاری در مشاغل و صنایع مختلف را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اند، اما به موضوعات مرتبط با تأثیر دورکاری بر استرس شغلی در بین کارکنان با پیشینههای فرهنگی متفاوت ، توجه بسیار کمی شده است. برای اجرای موفقیت آمیز سازوکارهای دورکاری، سازمان ها باید نسبت به تاثیر یا عدم تاثیر پیشینه فرهنگی کارکنان بر اثربخشی دورکاری آگاهی داشته باشند.
همهگیری کووید- 19 و اجرای سازوکارهای دورکاری در بسیاری از کشورها اهمیت درک تأثیر فرهنگ بر رابطه ی دورکاری و رفاه کارکنان را تشدید میکند. فرضیه ها از طریق یک مطالعه پیمایشی سه مرحله ای با 604 کارمند دورکار از کشورهای مختلف مورد بررسی قرار می گیرند. نتایج نشان میدهد که دورکاری فقط زمانی موجب کاهش استرس شغلی می شود که کارکنان باور نداشته باشند که دورکاری منجر به انزوای اجتماعی
میشود. همچنین نتایج نشان داد که کارمندانی که امتیاز بیشتری در آزمون فاصله قدرت کسب کرده اند، باورهای منفی بیشتری در مورد دورکاری دارند، در حالی که کارکنان با امتیازات فردگرایی بالاتر، باورهای مثبتی در مورد اثربخشی دورکاری دارند.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 5505 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 100

حجم فایل:4,290 کیلوبایت

 قیمت: 140,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل دانلود مقاله انگلیسی
  • راهنمای استفاده:
    فایل فشرده میباشد برای باز کردن فایل از نرم افزار RAR استفاده شود.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل zip شامل 3 فایل pdf است که عبارتند از:
    فایل اصلی انگلیسی فایل ترجمه ی فارسی وفایل مقاله انگلیسی با زیر نویس فارسی
    که این مقاله در2022 نوشته شده.