کتاب گام به گام با سئو (بر اساس مستندات گوگل)

دسته بندي : وب و برنامه نویسی » طراحی وب
توضیحات:
کتاب الکترونیکی گام به گام با سئو، در قالب فایل pdf و در 74 صفحه.

نوشته: امیررضا اندیشمند
انتشار: 1399/ اکتبر 2020

درباره کتاب:
در قرن 21 سرعت پیشرفت تکنولوژی افزایش بسیاری پیدا کرده و همین طور به روند رشد صعودی خود ادامه می دهد.

محصولات، تکنولوژی های جدید و هر نوع خوراک،پوشاک و... برای شناخته شدن نیاز به دیده شدن دارند و همان طور که می دانید اینترنت بهترین بستر برای تبلیغات و دیده شدن محصولات شماست. در این بین موتور های جستجو نقش کلیدی را در نمایش محصولات شما به کاربران ایفا می کنند که می توان گوگل را بهترین انتخاب دانست.

در کتاب گام به گام با سئو به روز ترین مطالب برای بهینه سازی سایت شما بر اساس الگوریتم های گوگل در سال 2020 به همراه مثال آن به ساده ترین شکل ممکن پیاده سازی شده است.

به طور مثال اگر شما یک فروشگاه در یک مکان مشخص داشته باشید تنها افرادی که از آن محل عبور می کنند و از وجود محصول شما آگاه می شوند می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. اما شما می توانید در کار از اینترنت نیز کمک بگیرید و محصول خود را به طور آنلاین عرضه کنید. در این صورت تعداد بازدید محصولات شما توسط کاربران می تواند چندصد درصد افزایش پیدا کند و در پی آن فروش شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد و از آن سمت می توانید فروش خود را از یک محدوده کوچک به محدوده یک شهر و یا کشور و حتی کل دنیا افزایش دهید

شما برای اینکه بتوانید مطلب و یا محصول مورد نظر خود را به دست بیاورید ابتدا آن را در اینترنت جستجو می کنید که این کار بر عهده موتور های جستجو است و شکی در بهترین بودن گوگل در این عرصه وجود ندارد.

شما می توانید تبلیغات بسیار ارزان قیمت و پربازده داشته باشید!

اما چه کسانی می توانند سود عالی از تبلیغات خود در سایت و یا فروش محصولاتشان به دست آورند؟

این سوالی است که پاسخ آن را می دانید.

مشخصا کسانی می توانند محصولات خود را به بهترین شکل تبلیغ کنند و به فروش برسانند که قواعد تبلیغات و فروش را بدانند اما در اینترنت اوضاع کمی متفاوت است.

شما علاوه بر اینکه باید با نحوه ی تبلیغات محصولات، در اینترنت و تولید محتوای مناسب برای محصول خود آشنا باشید باید محتوای سایت خود را به صورتی بهینه در سایت وارد کنید و به اصتلاح (مطالب و در کل سایت خود را بهینه کنید) تا در زمان جستجوی کاربر در اینترنت لینک محصول شما، متناظر با درخواست کاربر در لینک های اول یا دوم گوگل نمایش داده شود.

چرا باید سایت خود را بر اساس الگوریتم موتور های جستجو بهینه کنیم؟
مشخصا اکثر شما جواب این سوال را می دانید. بهینه سازی سایت ها، برای بهبود رده سایت شما در رده بندی موتور های جستجو انجام می شود و به تب شما این کار را برای دریافت نتایج بهتر اعم از تبلیغات،فروش،برند سازی و... انجام می دهید.

توجه کنید!
این کتاب تضمین نمی کند که رنک اول گوگل مختص به شما خواهد بود و علاوه بر آن هیچ کتاب، منبع و یا فردی نمی تواند چنین ادعایی داشته باشد اما این کتاب می تواند در بهبود رتبه بندی سایت شما، در موتور های جستجو کمک شایانی کند.

بیشتر موتور های جستجو از الگوریتم های گوگل پیروی می کنند یعنی شما با یادگیری این الگوریتم ها می توانید سایت خود را برای دیگر موتور های جستجو نیز بهینه کنید.

پیشنهاد می کنم این کتاب را مطالعه کنید.
دسته بندی: وب و برنامه نویسی » طراحی وب

تعداد مشاهده: 15708 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 74

حجم فایل:21,025 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل pdf